Msn-kärlek

Oooh igår kväll snacka jag med min Dino på MSN! Det var första gången! Han var hemma hos min mamma för han har inte internet hos sig. Min mamma hade varit bortrest, annars hade vi chattat innan.. Tänk att man kan bli så HAPPY av att sitta på MSN! Vi snacka i två timmar och ändå känndes det som att jag inte fick sagt allt! Men nu är mummy hemma så vi kommer höras oftare nu. Det blir ju så jobbigt att kommunicera via sms! kostar en massa oxå och jag är redan himla trött på att skriva meterlånga meddelanden! Vi (mest jag då) fick prata ut och jag fick förklarat vissa saker för han så att han kan vara lugn nu.. min lilla baby! Han har det inte lätt där nere i bosnaland utan mig! Jag har ju ändå en massa grejer att göra här men det enda han verkar ha att göra är att sakna mig.. lite skönt är det ändå att han nu fått tid att tänka över saker ordentligt och komma till insikt. Han ångrar ju tex att han inte spendera mer tid med mig som jag tjata om.
Längtar redan tills nästa gång vi hörs! blir nog en msn-date imon lr på söndag.

A special kiss goes out to my baby... ;o)

Lahku noc..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0