Ny kategori

Jag har lagt till den nya kategorin "Emina säljer" där jag kommer lägga upp grejer jag vill sälja då då..håll utkik!


Update: Hade msn date igen med min baby ikväll :o) Det verkar som att han förändrats ganska mycket så det ska bli kul att se hur allt blir när vi träffas igen.. hoppas på mer kärlek,mys och uppnärksamhet! Ja som tjeje så får jag aldrig nög av sånt.

Idag var jag med Z och N på Bellevue marknad. Köpte smink. Denna gång nya mascaran från maybelline, nya pudret från L`Oreal, solpuder och blodrött nagellack! Very niiiice! allt detta gick för 220 kr! lika happy över priset varje gång :op
Gick till pappas restaurang efteråtför att äta och precis som igår så börja gästerna strömma in så fort jag kommer och då jag är vrålhungrig. Jag blev kvar några timmar och hjälpte till.. fick lite cash.. behöver pengarna nu då jag inte fått något svar från csn angående mitt studiebidrag än! lite så att man börjar bli nervös va.. hehe :op

Nu ska jag hoppa i säng!
Go natt på er!
image182



Kommentarer
Postat av: Ilvana.

Wie, lägg upp en massa snart :D

2007-09-23 @ 22:00:31
URL: http://ilvanaaa.blogg.se
Postat av: Ilvana.

Vart ligger den marknaden? Och hur kommer man dit? Jag har letat länge efter den :(