Onsdag

Hej!

Blogg.se funka typ inte igår så det blev inget inlägg! Synd va?.. :op
Igår träffa jag en bosnierkompis o hennes 4 månaders bebis o sen blev vi joinade av Zoze oxå.. kul o träffas igen!
Har ännu inte blivit någon shopping.. jag blir så osäker på vad jag ska köpa! känns som att modet kommer o ändras helt plötsligt ifall jag köper nånting o så kommer det bara bli fel! Jo man ska ju skita i vad som e inne o så men jag blir nästan aldrig nöjd med min stil.. Dagens I-landsproblem va!

Jo imon börjar ramadan oxå så jag funderar här på om jag ska gå upp runt fem o äta lite o dricka en massa vatten så jag klarar o fasta.. Till alla som börjar fasta imon.. ----> Happy ramadan :o)

Kommentarer
Postat av: Kelly

Hejsan! jovisst kan man ha leggings..o speciellt tights...det e superinne..helst färgade, men även vanliga som gråa o svarta funkar! kram!

2007-09-13 @ 00:26:57
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback