Snart e körkortet mitt!

Idag hade jag två körlektioner eftersom det närmar sig körtestet som är på onsdag. Är redan aningen nervös men det ska nog gå bra! Var o käka cevapi med mamma o gick på café med baby mellan de två körlektionerna.. Var o hälsa på gamla tjejkompisar oxå.. de jag parta med förut, innan jag träffa baby o vi tappa kontakten. De e två systrar o den ena har gift sig o bor i Makedonien nu men hon hälsar på här så jag ringde o passa på o träffa henne lite medans hon e här. Hade glömt hur kul de är.. vi minndes våra utgångat förut o hur kul vi haft :o) Det var tider de! Goa tjejer!
Ikväll var jag o baby hemma hos mig en stund o myste sen gick vi ut lite.. satt lite på vårt nya favvoställe o så..

Natti natt!

(bara 3 dagar kvar and I´m off to götet! Nervöööst!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0