Someone wanna pay my telephonebill?

Ja det har inte gått mer än en vecka sen jag åkte ifrån Bosnien och min baby Dino och jag har redan en mobilräknig på ca 300 spänn! Det är ju fördelen med abonnemang, att man har nooo control what so ever! Det kostar 2,50 för ett sms till utlandet fick jag reda på när jag gick in på telenor.se.. MEN sen så stog det "sms:a till utlandet för samma pris som hemma" Va? har jag betalat en massa i onödan? Jaha, det var bara att sms:a en kod och så aktiverades tjänsten som gör att det kostar 69 öre att messa min älskling numera :o) Ja ja det var ju tur att jag inte hunnis messa SÅ mycket innan da :o)

Så ifall nån har telenor OCH en pojkvän utomlands så vet ni nu att det går och messa billigt.. Haha, man blir så ekonomisk när man e student :o)
 
Appråpå student så måste jag till skolan nu fast helst hade jag krupit ner under täcket igen.. det är ju så trist väder ute! regnar och blåser :o( Obligatorisk närvari idag så jag e så illa tvungen att ge mig ut..

Ha en så trevlig regndag :op

Byeee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0