The sun is shining..

God morgon!

Vilken underbar morgon! (kanske inte för alla bakis människor men..) Solen skiner ute och jag på bra humör! Hoppas det blir en sån där härlig höstdag idag. Ikväll ska jag ut och med A. Vi ska äta ute och gå nånstans man kan shejka lite sen :o) Ser fram emot en superkväll!
Igår var vi ute bara en stund på Vasastan. Jag hade haft seminare i skolan i 4 h sen flängde jag runt på stan resten av dagen så jag var lite slut på kvällen och jag orkade inte åka hem och fixa mig så jag gick dit bara sådär.. Måste på stan idag med. Har inget party att ha på mig! Köpte ännu ett parskor igår :o) när andra handlar stövlar så köper jag skor för att gå ut i! Hihi, vad busigt.. Men dom va billiga och söta så..
Here they are..


249 kr på H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0