..och så var man tillbaka

Hej!

Har inte haft tid för ett riktigt inlägg förens idag. Nu e jag iaf tillbaka i svea land! Kom hem i lördags. Det var som vanligt en lång bussresa men man träffar så trevliga människor så varje trip blir lärorik då man får höra människors livshistorier. Jag känner att jag blivit klokare.. denna gång på kärlek! Jo visst det är sant! Jag pratade med en kvinna på bussen och hon berättade saker som fick mig att inse en del. Jag tror nu på äkta kärlek precis som i sagorna! I belive n fairytales :o) Tack till personen som delade med sig av sin historia som var lärorik!

Som ni kanske förstår så saknar redan min Dino nått så oerhört! Hela dagarna går jag runt och tänker på han i alla stunder.. I am a dreamer, verkligen. Vill bara att tiden ska gå och att skolan ska ta slut så att jag kan åka ner igen! That is Löv!


Ciao babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0