Onsdag

Tjoho!

Ca va? ca va bien! Kämpar fortfarande emot pollenallergin.. Fast ska ögonen kli så? Ja ja, I will survive ;o)
Ja, så var det onsdag. Två dar kvar tills jag åker ifrån min baby igen :o( Dagarna har gått fort, verkligen, och vi har la inte gjort så mycket utöver det vanliga. Café, promenad, mys.. ja ni vet..  
Vi snacka om det igår.. två veckor är ändå kort tid och man vill göra så mycket, men så blir man stressad tidsmässigt och man börjar tänka på att "snart skils vi åt igen.." ist för att fokusera på att ta vara på den lilla tid man har tillsammans. Innan jag åkte ner så hade jag hundra saker jag ville att vi skulle göra och sen när jag väl är här så drabbas jag av amnesia typ! För att summera allt så kom vi fram till att vi måste planera vad vi ska göra och se till att få ut så mycket som möjligt av dagarna ist för att bara vara.. det blir lätt så.. att man bara är.. Nu jobbar han ju också så saker är ju lite annorlunda. Vi har inte den frotid vi hade innan, men det är bättre så, att han äntligen jobbar och är duktig! Vi kom iaf fram till att vi ska börja skriva ner saker vi vill göra, sånt som kommer upp när vi inte är tillsammans. När man saknar varandra så har man som mest ideér, eller hur? Så idag ska jag köpa en lite anteckningsbok :o)

Nu ska jag spela lite JINGO och börja packa lite smått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0