Söndag

Hej hej!

Hoppas ni haft en bra helg! Jag var på en trevlig after work igår.. annars har det varit lungt.. lite jobb och så.
Har kännt mig lite deppig de senste dagarna.. saknar Dino :o( massa att göra i skolan och hundra andra grejer som jag grubblar över.. suck! Imon börjar jag simma! det är dags att ta tag i extrakilona som jag gått upp de senaste veckorna. Donno why eller hur men jag har lyckatsgå upp men jag känner mig blä och det finns la inget mer störande än när man är tvungen att gå upp en storlek i shorts när man står där och kämpar i provhytten! Men så blir det när man inte tränat på nästan ett år. Jag som brukade spela tennis varje dag hela förra sommaren! Inga extrkilon där inte! buhuuu.. wanna be fit again! Behöver jag ens nämna att bikinisäsongen närmar sig!? hehe, nä okej..


Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Svar; Hehe jag vet inte, en kompis skickade den till mig :) Men man kan nog klicka sig vidare där och fixa en egen säkert :)

2008-04-27 @ 17:30:08
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback