Tisdag

Hello!

Jo , jag vet.. lite tråkiga inlägg här på bloggen lately men jag väntar på det trådlösa nätverket så att jag kan sitta vid min egna laptop.. såhär blir det att jag loggar in när jag hinner och har möjligheten. Inte så ofta med andra ord.
Igår köpte jag mina tygskor från Tommy Hilfiger :o) Jag gillar dem! very nice! dock lite dyra så.. pinsamt att erkänna att man lagt 600 kr på ett par tygskor men men, får spara in på andra grejer ist. Jga köper inte dyra kläder så då tycker jag man kan unna sig skor som kostar lite mer. Ska dra iväg och plugga lite och sen in till stan och träffa Z och M för en fika i solen!

Slänger in en bild på mina tygisar sen.. tills dess, ha en bra dag!


Byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0