Torsdag

Varje morgon tar jag och baby en kaffe och sen följer jag han till jobbet och lämnar av han där, hehe.. Nya omständigheter och nya vanor! Så vad ska jag göra så länge han jobbar? Jag ska till frisören och toppa håret. Billigt och bra är det här! ca 35 kr för tvätt,klipp och fön! Det ni!
Annars är det regnigt här.. var fint väder när jag kom, nästan alldeles för varmt för min garderob så jag gillar att det är svalare nu. Har vinter och sommarkläder, men vårkläder är det dåligt med.
Ja, igår var jag och Dino i det nya shoppingcentret här! Det är najs och en butik sålde Vero Moda kläder :o) Hitta ett par shorts där som jag nog måste ha!

Hörs sen, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0