Fredag

Vid denna tid nästa fredag sitter jag på bussen till Göteborg och vinkar hej då till D. Hems känsla att se han stå kvar där på perongen.. Nä, jag vill inte ens tänka på det! It´s not the day today!

Idag är det mer en höst än sommardag. Synd. Jag är ena av dem som inte fått nog av sol och sommar än fast det börjar bli dags att ge upp hoppet och klä sig i varmare kläder snart. Jag vill ju ut och promenera i solen! hand i hand..
Vi hade faktiskt planer på picknick idag men det har regnat, så vi får allt hitta på nått annat. Först blir det en kaffe såklart! Väntar på att D ska höra av sig eftersom hans mobil är död och hans laddare ligger hemma hos mig. Ja han dycker nog upp snart.. och visslar under mitt fönstret. Kommer sakna det också! Jag tror ni kommer märka min tendens att deppa ihop de senaste dagarna. Svårt att komma undan.
Nu vill jag att D kommer och ger mig en kram!



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0