Lördag

Hallojsan!
Vaknade på strålande humör imorse! Hade spännande och roliga drömmar inatt.. Kanske inte därför jag vakna happy men  ändå. Hoppas ni hade en trevlig kväll igår!? Jag och D börja med att ta nån öl och se på nått avsnitt av vår serie. Sen gick vi ut, köpte mer dricka och snacks och gick till parken där vi satt på filt. Det var ingen varm sommarkväll så vi flytta upp till bänkarna senare och satt där och prata ganska länge.. världsproblematik igen, hehe.. Hungrig blev man så en varsin pizzaslice blev det innan vi traska hem. En lugn och fin kväll. Synd bara att jag frös! .. har verkligen inte tur med vädret! När jag tror att det är jättevarmt ute och klär mig därefter så fryser jag och när jag tror att jag kommer frysa och drar på min byxor så brukar det vara kjolvärme hela natten! Ja, det är sånt som är typiskt!
Vad har man för planer idag da? .. tja, antagligen en kaffe först och sen ska vi till frisören och klippa D. wohooo! Very exiting :o) Det är kul att se på när någon annan blir klippt, I think!
Några bilder fårn igår.. tyvärr var mitt batteri dåligt så vi var tvugna att spara på bilderna :o(

Jag poserar på filten.. (vilken pose va)

D äter pizza.. ur min pizzavinkel :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0