LOVE

Känner att det behövs ett inlägg men vet inte riktigt vad jag vill ha sagt. !? Jag får la babla på lite bara sådär då.. lite spontant..
Ja det är ju fredag och jag har sagt det flera gånger men fy vad dagarna går fort! Snart är det dags att packa väskan och rulla upp mot Göteborg igen! Undrar hur det ska gå att skiljas från D ännu en gång och se han stå där och vinka av mig.. får en klump i halsen bara av tanken, men vad ska man göra. That´s just the way it´s got to be! Det värsta med att min tid här nere snart är förbi, för denna gång,  är att man börjar stressa och tänka på allt man ville få gjort men kanske inte fick osv.. det är riktigt hemskt och det gör att man inte vet vad man ska göra av de sista dagarna för att man vill utnyttja dem maximalt.. men ist så gör stressen och panikkänslan man får att det mesta skiter sig. Ska verkligen anstränga mig så att det inte blir så denna gång. Jag vill njuta av den tid som jag har kvar med D så att jag kan leva på det tills vi ses igen :o)

Vet inte om det var det här jag ville ha sagt men det känns iaf skönt att lätta lite på känslorna..
Nu ska jag fortsätta fixa ig inför ikväll. Vet inte vart det bär av men det blir iaf inget sittande i parken pga av regnet idag.




Hoppas ni får en trevlig kväll med en massa LOVE!

Kommentarer
Postat av: nida

svar; ma bilo je svasta, a while ago.. hade bara ett behov av att skriva av mig allt.



jesil to u sarajevu? :)

2008-08-08 @ 22:51:36
URL: http://nidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback