Måndag morgon


Update:
Med tanke på hur länge jag inte spelat gick det helt ok. Lite darrigt i början.. man vet inte vad man ska göra av bolleb när den kommer flygandes, hehe, men sen mot slutet gick det bättre förutom det att jag fick en blåsa i handflatan :o( plus skoskav av de nya tennisskorna of course. Vet inte hur jag ska spela imon!? Kan dom inte tillverka någon tennishandske man kan ha på sig så racket slipper skava i handen!
Hur som helst var det skönt att vara på banan! Vi hade även publik.. hoppas bara vi kan bjuda dem på riktig tennis kommande träningar, när vi hittat tillbaka till vår proffsform ;o)



God morgon!
Sovit gott? Jag hade lätt legat kvar i sängen (ni ser ju hur lite klockan är! hehe..) men denna morgon har jag min första tennisträning .. denna sommar! Jag som planerade springa runt på tennisbanan HELA sommaren! ja, det blir inte alltid som man planerat! Ser fram emot att se hur bevarat mitt bollsinne är! har ju inte spelat på över ett år nu .. ska bli skoj iaf. Nu måste jag rota fram vad jag ska spela i ..

Ni som kan ligga kvar och sega i sängen, GÖR DET!


Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0