Onsdag

Så, vart var jag sist!? Jo, igår var vi ju och fiska.. det blev ingen småfisk för min del.. dom ville inte nappa helt enkelt. d fick upp ett par lite större fiskar och dom bor numera i mitt kylskåp. Vi gav dem till min mami. Jag fiskade visserligen bara en stund. Det ska vara avslappnande men jag blir himla trött av att fiska! kanske för att jag inte är så bra på det .. hmm.. jag spenderade iaf hela dan med att lyssna på lite musik, läsa damtidning och bara försöka njuta av naturen. D gjorde upp en liten eld efteråt och jag gick och köpte korv som vi grilla.. najs. Tog lite bilder men as usual så får ni se dem nån annan gång, eller lite senare då.. för nu n´ska vi gå och ta en "morgon" kaffe :o)


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0