Tisdag

Bonjour,
Ca va? ca va bien.. Har precis varit och på vårt nya stammiscafé och tatt en kaffe latte! Ska nämligen fortsätta sortera bland kläder och tvätta idag igen! ska se om jag får tag på nån som vill ut och ta en fika sen också .. 
Älsklingen, han ska ut och fiska .. i natt drömde han att han fick upp värsta stora fisken och tolka det som ett tecken! hehe, ja vi får la se ikväll!? Good luck baby!

Igår var det bowling som gällde igen.. bara jag och D denna gång. Kommer ni ihåg sist, då jag sopa banan med D och hans kompis M? Tja, igår fick jag se mig besegrad med 3-1! Man kan ju inte vara bäst varje gång ju ;o)
Anyways, här är några bilder från bowlingen.. 

Haha, jag ser ut som ett bowlande troll! check out the hair! .. och vart tog mitt vänsterben vägen? 
 





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0