Torsdag

God morgon,

Har inte sovit bra alls! Först låg jag och fundera ganska länge och sen när jag kände att jag får allt lägga av och sova nu så hörde jag nån insekt surra. Det finns inget värre än när man inte ser dem utan bara hör. Mami säger att jag bara inbillar mig men jag tog iaf min kudde, mitt täcke, stängde igen sovrummsdörren och gick och la mig på soffan i vardagsrummet! Jäkla insekter! Det är inte första gången jag gör så. Förra sommaren hade jag samma problem.. nån insekt som surrar, flyger runt och ser ut lite som en skalbagge fast mer avlång.. kan inte namnet på alla dessa jobbiga kryp. Härom kvällen låg jag bara och lyssnade efter dem och till slut var jag så trött att det kändes som att dom kröp på mig! det kliade till lite överllt på kroppen hela tiden! snacka om psykisk stress!

Idag ska jag och D ut och fiska igen :o) Hoppas han får med sig sina fiskarstövlar så att jag kan stå i vattnet utan att nått biter mig i benet :op Gillar naturen men INTE när den kommer för nära inpå! som insekter, småkryp etc.. usch!




Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0