Lördagskvällen

Igår kväll var vi på 3 olika ställen under kvällen. Jag gillar när man hinner vara lite överallt! Jag och D var påväg till ett av våra stammisställen (under vintertid) när vi stötte på Mahir och en till av D´s kompisar i sällskap av två tjejer.. tre par alltså.. perfekt! Egentligen var ju bara jag och D ett riktigt par eftersom ingen av de två andra var pojkvän/ flickvän men ändå.. kanske blivande par, hehe. Anyways, först blev det nån öl på ett populärt ställe där hela stan (alla stadsbor) står och trängs på uteserveringen så efter ett tag drog vi vidare. Till sist hamna vi på ett av dansställena men det blev snabbt tomt på folk så även vi begav oss hem till mig runt 2-tiden. Hemma hos mig satt vi till ca 5. Alla sov över :o) Mysigt när man har en massa folk hemma. Mycket disk efterår bara :op
Ye ye, nu måste jag hoppa i säng! Bjuder bara på dessa två bilder..

God natt!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysig kväll!! Ha en toppendag! :)

2008-08-27 @ 08:07:27
URL: http://johannarodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback