Drömmar..

I natt drömde jag bla att jag dammsög så idag blev jag sugen på att dammsuga och även städa.. helt galet! haha.. drömmar kan göra underverk alltså!

Igår kväll var jag och D och tog några glas vin och så blev det pizzaslice på väg hem.. det började även regna smått och vi hade tur som var bara några få meter hemifrån när det började spöregna. Älskar när man tajmar in det så perfekt att man hinner hem precis innan värsta ovädret. Vi trodde det skulle bli oväder som under dagen igår men det slutade regna senare.. när D sov och jag låg och stirra upp i taket. Kunde verkligen inte somna igår.. Det är ju så romantiskt när regnet smattrar mot fönstret och jag såg fram emot att bara ligga ch mysa men min älskling som dock råkade somna. Jag låg alltså och stirrade upp i taket och var sur. Nån gång runt 4 tiden vaknade jag av att D låg vaken.. han hade vaknat och insett att han sommnat.. han var ledsen för det. Vilken dramatik va, hehe..
Ikväll ska det tydligen regna igen. Det har varit grått ute nästan hela dagen så vi får försöka komma på vart vi ska sätta oss ikväll.. känner mig ändå inte så party så jag vill bara ha det mysigt nånstans med D.

Ska läsa lite bloggar nu .. men jag är snart tillbaka med ett inlägg i kategorin "glädjedödare"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0