Skönhetsprodukter

När man känner sig lite nere finns det inget bättre än att shoppa, right?
Jag köpte några skönhetsprodukter som jag ska pyssla med efter ett träningspass som jag vet kommer få mig på bättre humör!
If you don´t take care of yourselfe, no one else will!
Ansiktsmask, hårinpackning och ansiktsvatten blev det. Hårinpacknigen från Fructis ska tydligen vara bra! En av årets produkter i Cosmopolitan om jag inte minns fel!? Just nu använder jag bara Clinique ansiktstvätt och ACO´s ansiktsskrubb till ansiktet men Clean & Clear lovar ju att göra hyn från orenheter så jag tänkte testa deras ansiktsvatten.
En härlig sjävupphettande ansiktsmask ska få i uppgift att rensa porerna också! Ooh längtar redan efter att få komma hem från gymmet och pyssla om mig själv lite!

Recenserar produkterna sen också..


Go on and make me beautiful ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0