Vägen till en mans hjärta går genom magen..

So they say och det stämmer väl, men samma sak gäller även oss tjejer. Vi gillar män som kan laga mat! Jag får väl säga att jag är lyckligt lottad då för D gillar att laga mat. Jag är sån att jag oftast avstår från att laga nått speciellt bara för att det är ett helt projekt! Men, sähär när jag och D bor tillsammans så blir jag lite av en hemmafru! Jag tycker det är skoj att laga mat då! Inte nog med det..
Vi sitter och dricker kaffe på uteserveringen idag när jag kommer på mig själv med att fundera över vad jag ska laga till lunch! ..okeeeej.. Det är sällan något jag funderar över när jag är själv och bara ska laga mat till mig själv. Jag kan äta pasta varje dag, men när D äter här så funkar jag annorlunda. Jag vill laga nått nytt helst varje dag och jag blir himla glad över varje komplimang jag får för min matlagning. Läste någonstans för ett tag sen att en kvinna är happy när hon ser sin man äta! .. det ska tydligen vara någon infödd känsla vi kvinnor har..
We like to feed our men! Intressant! Nån som känner igen sig eller är det bara jag?
Nä nu ska jag sätta igång att laga lunch här..

;o)


Kommentarer
Postat av: Branka

tack för ditt svar. Eto tako kao sto kazes, bas tako i ja osjecam.. ja sam spremna sve da uradim, samo da nama bude lijepo. Jer ipak imam onu nade da ce mo jednog dana zivjeti na istom mjestu i dijeliti sve trenutke zajedno. Al nije dovoljno samo da ja tako razmisljam, mora i on. Al eto samo smo 2 mjeseca zajedno, to je vrlo malo, tako da vrijeme ce pokazati svoje, i nadam se da ce biti sve dobro.