Funny! .. not!

Hej,
Gissa vad jag haft for mig? Jag har skrivit en uppgift till skolan i ca 4 h nu :o( Very funny indeed! NOT!
D ar pa jobbet och jag sitter har vid hans dator i hans rum all by myselfe. Nu tycker jag att han ska komma hem! Jag ar faktiskt sne pa att han jobbar nar jag e har. Jag vet att det ar fel men vafan gor jag har om jag inte ska vara med D? Det ar inte hans fasta jobb utan han jobbar bara ibland, nar det behovs.. typiskt att det ska behovas hela forsta veckan jag ar har. Sucks!
So, det ar fredag idag.. och vet ni vad? Jag hoppas pa den dar forsta olen ikvall. Vi har inte skalat alls sendan jag kom. Eller ok da, det har vi om man raknar gloggen vi drack harom dan. D gillade den inte sa mycket sa det var ingen hit. Lussebullarna och pepparkakorna tyckte han om iaf. Marks det att jag inte ar pa humor? Jag forstar inte varfor alla tzcker det ar sa partz i Bosnien precis heeela tiden? Har jag missat poangen eller ar jag bara i fel stad? Visst, alkoholen ar billig.. men vad mer? Please tell me! Ja ja, kanske bara nu som jag ar pa lite bad mood och lite negativ.. Cant help it! Tur att man har tillgšng till en dator och internet iaf.. nu ska jag trosta mig med att lasa bloggar.


Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0