Happy New Year!

Dagarna flyger forbi och imorgon ar det dags att vanda blad och borja pa ar 2009. Jo, jag vet, allt fortsatter as usual men man behover kanslan av en ny start ibland.. da man tar tag i saker och sa.. nyarsloften.. Iaf, jag far ta och onska er ett Gott Nytt Ar! Hoppas ni far en trevlig start pa det nya aret :o) Jag har lagt det dar med high expectations pa hyllan och ser fram emot att kvallen blir som den blir. Jag och D ska iaf borja med att avnjuta en hemlagad nyarsmiddag och sen far vi se..

Puss pa er!


Kommentarer
Postat av: innogen

Gott nytt ar babe!

2009-01-01 @ 03:31:23
Postat av: senci

malaaa man kan inte kommentera i det nya inlägget.. GOTT NYTT ÅR.. i kad ces kuci? staradis? orka vara sjuk:(krya på dig... man vet aldrig när du är inne på msn .. för din mamma har på den helatiden.. iaf.. hör av dig pussam

2009-01-05 @ 00:47:11
Postat av: ajustja

när du kommer hem så skall du göra mig till tennis proffs!.. med andra ord ska vi börja träna tennis .. fast på allvar!!! skoj va! kom på den iden nu :D bra va!

2009-01-05 @ 00:54:04
Postat av: Emina

senci: Hej, suger att vara sjuk :o( forsoker krya pa mig sen nyar men det gar sadar. Krecem odavde 16 jan i eto super ideja da malo tenisa igramo :o) odkud ti ta ideja btw? hehe, ur fun!Haj PUSA!

2009-01-05 @ 16:35:45
URL: http://belliss.blogg.se/
Postat av: Emina

innogen: Happy New Year bejb! Miss u! Puss!