Fåfänga

Hallå allesammans! Det är jag som är gästbloggaren, namnet är Innogen. Emina kommer vara borta ett tag, tyvärr! Det är tänkt att jag ska försöka väva ihop ett inlägg någon gång innan hon kommer hem. Nu sitter jag här i mina sista röda och samtidigt blåa dagar och det är alltid samma visa, jag får sån ström av känslorelaterade insikter så jag satt och skrev ett förlåtelsebrev till mitt ex som jag inte vågar skicka iväg. Så här ser det ut:




Nämen, en till insikt! Den åker i papperskorgen. Kommer eller kommer hon inte pungsparka mig för det här?
Godnatt då flickor, stanna för guds skull inte upp och kommentera det här.

Kommentarer
Postat av: vilken grej

HAHAHAHAHA

2008-12-16 @ 23:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback