Migrän?

Hur kul låter inte det? Migrän alltså? Jag misstänker att jag kanske eventuellt har migrän! Det är läskigt med huvudvärk! Hur som helst så borde jag gå till vårdcentralen på måndag men helt ärligt vet jag inte hur jag ska hinna med allt!? Nästa fredag ska jag ju åka till Bosnien. Innan dess könns det som at jag har massa saker att inhandla vid sidan av föreläsningar och plugg! det här med att jag känner att jag behöver en ny garderob innan jag reser är återkomande varje gång! Har inget att ha på mig! Har jag gått runt naken här eller? Nä, men jag känner faktiskt att det är mer ok att se ut lite hur som helst här än nere i Bosnien. Känns som att det är viktigare att klä upp sig där på nått sätt. Ska iaf försöka skita i det och inte låta det påverka mig på det sätt att jag ränner på stan som en galning! Man ska inte ens behöva klä up sig på vintern tycker jag! Kan man inte bara få luffa runt i sin vinterjacka och fodrade vinterskor? Jag gissar på att ni ändå kommer kunna skåda mig springandes på stan i dagarna :op Hopplöst! Det hjälper inte huvudvärken att sitta framför datorn så jag ska ta en paus och testa den nya ansiktsmasken jag köpte idag!


Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0