Nyårsoutfit

 Ja, jag har redan börjat känna mig stressad inför nyår! Jag nämnde ju att jag alltid har high expectations inför nyår! Not good! Jag vet att jag inte borde ha det för då slipper man iaf bli besviken när det inte blir så som man ville ha det.. grejen är den att jag aldrig har en plan, det blir ju att man lite i sista minuten bestämmer allt. Jag vill bara att det ska vara väldigt lyckat! Samtidigt så försöker jag att sänka ribban lite genom att intala mig själv att det är ju BARA en festlig kväll och skiter det sig så har man ju massa andra tillfällen då man ka ha mycket roligare! Suck! Förstår inte varför jag hakar upp mig på en kväll i året liksom! Jag ska verkligen försöka vara cool i år. Det blir kanske bara jag och D som firar ensamma.. det är ett av alternativen hittills eftersom vi var ett gäng förra året och alla förutom jag och D var lite tråkiga så dom sänkte partystämningen :o( Nu till klädseln.. jag funderar på att ha samma klänning som förra året (det var ändå inte många pers som såg mig) men vad jag ska ha till har jag ingen aning om! Någon som kan tipsa om en outfit man INTE kommer frysa ihjäl i???

Det här e min klänning från förra året då..
This is what I got to work with!
Help!

klicka för större bild!

Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Jag har en likadan/liknande klänning. Den sitter jättefint på dig! Hot body girl! Det som är så bra med den är att den är outstanding med ändå klassisk. Så du kan ha den igen men med andra acessoarer så förstår man inte att du har haft den innan :)

2008-12-08 @ 19:31:23
URL: http://guzilago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback