Dags för en lista..

Sådär, ännu en lista..
Snodde den från guzilago.blogg.se


Tåg eller buss? Tåg är mysigt och man ser så mycket, men jag åker mer buss.
Shoppingresa eller charter? Bara det är en resa!
Skola eller jobb? Lita av varje!
Solarium eller brun utan sol? Inget, men solarium om jag vill ha färg.. trivs som blek just nu iaf!
Storstan eller landet? The city!
Svenska eller amerikanska idol? Kollar inte på någotav dem.
Krogjobb eller polis? Krogjobb i så fall.

Fyllekäk? Kebab.. Mcdonalds eller liknande.
Bakiskäk? Nudlar, soppor.
Favoritmat? Pasta men jag äter nästan allt! En gourmet!
Fisk eller kött? Som jag skrev ovan så..
Kaffe? Kaffe Latte från 7-eleven.
Räkor och kräftor? Räkor.
Vad åt du senast? Cheese Ballz, hehe.. yummy!
Jeans eller tights? Är dålig på att skaffa byxor så tights är min räddning!
Slappt eller tight? Kombinerar gärna.
Väska eller ficka? Väska.
Favoritfärg på kläder? Mycket grått just nu men älskar färger.
Mörka eller ljusa jeans? Mörka,
Uppsatt eller utsläppt hår? Man får väl växla eller..
Vilken hårfärg har du?  Mörkbrun, nästan svart.
Vad använder du för smink? Maxfactor och Maybelline. Testar ofta nya produkter så det kan variera ibland.
Skulle du påstå att du är feminin? Tja, ibalnd känner man sig feminin, ibland inte.
Har du någon gayvän? Inte vad jag vet.
Bröst eller rumpa? Rumpa, har typ inga bröst :op
Silikonbröst? Pourqui pas?
Kärlek vid första ögonkastet? It can happen..

Har du någon gång varit i ett rum där någon haft sex? Ja :o)
Vart vill du flytta? Trivs i Gbg just nu!
Klipper du dig ofta? När det behövs.
Mest musik eller bilder på datorn? Mucho bilder!
Skulle du kunna jobba gratis för välgörenhet? Vaddå, typ fast jobb eller!?
Kan inte leva utan? Mat och vatten.. och människor jag tycker om!
Vad är den högsta summa pengar du hittat? 100 kr
Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Egypten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0