Fynd bland gamla grejer!

Hej!

Dåligt med bloggning idag men jag har varit busy busy! 
Igår var nämligen jag och pappa och hämta en massa kartonger mamma hade fått ha i någon annans förråd så vi var tvungana att hämta dem nu efter att de stått där i några år. Visste inte ens vad som var i men kläder, gamla skolböcker och mina gamla leksaker.
Vi dumpa dem iaf i restaurangen så idag gick jag och Senka dit och röjde några timmar innan öppningsdags. Vi var där runt 14 och fram till kl 17 kollade vi igenom alla kartonger och la undan det som vi gilla och slängde de som skulle slängas.
Vi hitta riktigt HOT stuff! Några skinnväskor, snygga retro kläder.. mammas gamla :o) Fan vad kul det var.. som att fynda, fast helt gratis då! Hade tyvärr inte kameran med mig men det var värt att dokumenteras! Hitta även en liten bok där jag skrivit om "Barbies äventyr" Haha, jag skratta så jag grät när jag läste det! Sooo cute!!! hahaha..

Bilden på Carrie har la inte mycket att göra med texten för det var inte precis någon Haute Couture vi fann bland kläderna men I like her dress! Lääääängtar efter att få se Sex and the City filmen :o)

image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0