God natt!

Kommer aldrig i säng i tid! Bad habit! Har badat och ätit mysig varm soppa.. för att sova gott :o)
Imon är det skola och förmodligen premiär för pluggandet på biblioteket den här terminen. har fått tag på en av kursböckerna nu och jag saknar att sitta på biblan och läsa..
Bjuder på några sköna citat angående plugget..

"Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler. Den platsen heter skla, dit vill jag aldrig mer"
-
hehe, tja visst kan det vara kul i skolan ibland ändå..

"Hjärnan är ett underbart organ. Det startar direkt när jag vaknar på morgonen och stannar inte förrän jag kommer till skolan"
- Denna var klockren.. always happens to me :op



Go natt på er nu!
Puss!
image182


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0