Lördagskvällen

Kommer man blåsa bort ifall man ger sig ut? Storm på väg? Usch hatar sånt här väder. Är hemma hos Senka. 
Sov över här och igår försökte vi oss på att gå ut. Hade ingen lust egentligen men jag beter mig som en gammal tant så jag tvingade mig själv att gå med på en utgång. Det började med att vi missa bussen så vi satt i busskuren som var sönderslagen så den gav inte mkt skydd från kylan och vänta i minst 20 min! Brrrr!!! Vi körde lite "kolo" (bosnisk folkdans) för att få upp värmen, haha! 
När vi väl kom på bussen satt det fjortisar och sjöng med till låtar dom spelade upp från mobilen! SUCK! Vi gick till Inferno för vi hade gratis inträde :o) Det blev en drink + shots men vi kom inte igång så värst mycket men det var trevligt. Mkt intressant folk att kolla in iaf ;o) Det kändes som att vi hamnat mitt i en hip hop video! yooo maaan! Very niiice!
Känner dock att jag blivit en dagsmänniska som gillar att vistas ute under dagen och fika mer än att knörjar man bli ga med fulla människor. Känns scary med folk på helgerna :o( man blir nästan lite rädd. I´m a scared one! Är kanske bara ur form eller så börjar man bli gammal på riktigt :op


Pussxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0