Måndag

God morgon!

Sovit gott? Jag drömde om Dino och jag var så happy i min dröm.. men så väckte Senka mig! I kill you!!!! hahaha..
Ny vecka är det, och det känns faktiskt skönt. Dags att ta tag i saker.. har en massa att plugga och lite annat därtill.
Har föreläsning idag men först kl 13. Är uppe lite tidigare för jag sov som sagt hos Senka inatt  igen så gick upp när hon skulle till sin praktik.. ska fixa mig och dra ut snart jag med. Solen verkar vilja titta fram idag! Härligt, så länge det inte blåser storm bara så är jag glad. 

Jo igår så vi filmen "Enchanted", det är u den där sagofilmen som gick på bio för inte så länge sen. Den var söt.. 
And then they lived happily ever after.. Det är något jag vill börja tro på! :o)

Hörs sen, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0