Rensa

Har rensat datorn från lite skit, det som gick iaf.. har rotat bland gamla kvitton och papper och slängt en massa! Shiiit vad man samlar på sig! Hur mycket kvitton som helst och jag har ju inga grejer liksom :op
Måste hitta snygga förvaringsboxar så jag kan få riktig ordning på mina grejer. Man känner sig så mycket ordningsammare då! Och ordningssam vill man ju vara, eller hur? Varför blir man alltid taggad till att fixa saker på kvällen när det närmar sig läggdags? Typiskt.. Är trött så jag får skjuta upp det där med rensningen tills imon kväll eller nått!

Jo det var ju Cityakuten ikväll men min kära Dr Kovac har dratt ner till Kroatien igen :o( Whatefuck! Come baaaaack!!! :oD

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0