Tomorrow

Sådär ja, nu är biljetterna till konserten införskaffade! Imon gäller det bara att få ihiop outfiten.. var på stan idag och kollade runt lite. Tänkte ha min svarta paperbagwaist kjol med ett vanligt vitt linne till och svarta lackpumps. Vet inte riktigt vilka accessoarer jag ska satsa på. Antingen lite rockiga med färg eller köra på svart, vitt och guld chic?
Det är jag och A som ska gå.. Hoppas det blir en bra koncert! Sporthallen konserten ska hålas är lite tråkig men hoppas på bra stämmning iaf! Lane mojeeeeee ovih danaaaaaaaaa... la la la la la la laaaaaa!!!!!!!

Ska hoppa in i duschen nu!


image460
Hade gärna haft en minipaperbagwais kjol! Finare än de längre tycker jag.. kanske liiiite längre bara än den på bilden ;o)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0