Dagen som gått..

Helt otroligt! jag sitter här med ett "nytt inlägg" hur länge som helst och det är bara blankt! Jag har INGET att skriva om! Jag är verkligen i en svacka just nu men jag hoppas jag kommer ur den snart! har haft en konstig illa-till-mods känsla i flera dar nu :o( usch..
Ja jag får återgå till det gamla vanliga och skriva om dagen som gått. Jag var och leta efter kursböcker på biblioteket och jag hitta dem. Det är ju bra för nu slipper jag köpa några böcker till den här kursen och vi har för övrigt bara 2 kursböcker vilket är skönt. Efteråt drog jag in till stan och köpte mig en sportbag på STADIUM. En bronsfärgad Nike väska på rea.. halva priset men jag är inte säker på om jag vill ha kvar den men det är 14 dagars öppet köp vilket ger mig tid för att bestämma mig! Ja, sån är jag! jag ska alltid vara osäker på om jag gjort ett bra köp eller inte.. suck :o( Jag lägger upp en bild imon så kan ni ju hjälpa mig avgöra! Sen kom M och Zåze in till stan för en fika.. Vi gick till ett café där vi drack ljummet kaffe.. ingen hit precis men det var iaf trevligt med en liten fika.
Innan jag åkte hem tog jag en sväng förbi pappa och åt middag. Funderar på om jag ska göra lite soppa nu.. ja såndär som man bara häller ner en påse och kokar upp.. känner för något varmt.. det är mysigt med soppa :o)
Nu är min mami på msn så jag ska tjöta lite med henne nu..

God natt på er! Sweet dreams..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0