Hmm..

..funderar på vad jag ska hitta på imon? Det är den 14:e vilket betyder att jag och Dino firar 1 år & 11 månader tillsammans! nästan hela 2 år!!! Tyvärr så kommer jag inte vara här under Valentine´s day då det är vår 2 års dag så jag tänkte att vi firar lite extra imon ist!
Någon som har förslag på vad man kan hitta på?
Jag tänkte iaf boka ett mysigt bord på den där fina restaurangen "Dubrovnik" där mami, Meli & jag åt sist, och äta en god och romantiska middag där.. sen vet jag inte vad mer man skulle kunna göra.. Ja förutom att pussas och kramas då ;o) hehe.. Köper nog någon liten present också.
Hoppas det blir en fin dag imed en massa ♥ iaf!

Go natt på er,
cmok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0