Idétorka= en lista!

Har det lite stressigt eftersom jag måste packa men jag slänger in en liten lista.. get to know me some moore ;o)

Namn: Emina
Smeknamn: Minci, Mina, Mino, Bambi.. och en massa gulle gull smeknamn av Dino :o)
Hur gammal är du om fem år? Nä, det vill jag inte tänka på ens..

Var bor du: Lite överallt

Trivs du där: Ööh vart?

Brukar du läsa horoskop?: Ibland, bara för skojs skull.

Har du körkort?: Yes, Bosniskt ;o)

Favoritdjur: Killar

Festar du mycket?: Nää

Sprit, cider, vin eller öl?: Whatever, dricker allt ;o)

Brukar du bli för full?: Jag kan om jag vill ;o)
Antal kuddar i sängen?: 3 just nu.

Äger du ett busskort?: Nope.

Vad åt du till frukost?: Det Dino lagade.. korv & ägg!
Har du haft sex idag?: No :o(

Nästa mål i ditt liv?: Hmm..

Hur svarar du i mobilen?: "hellooo"
Antal timmar sömn inatt?: 8

Sov du ensam?: Nej, Dino låg brevid :o)

Din hobby: Har spelat tennis sen jag var 5

Vad är det för veckodag?: Torsdag.

Vad åt du senast?: Gryta som mamma lagat, mumms!

Vem fick du sms av senast?: En kompis
Vem ringde dig senast?: Mummy!
Vem ringde du senst?: Dino ♥

Vad såg du senast på TV?: Någon balkanmusikvideo

Vad läser du för bok just nu?: Paulo Coelho "Zahiren"

Längd: 170

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Mörkbrun

Är du kär i någon?: Yeees!Guess who?

Vad gör du om ett år?: God knows!?
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Ofta

Dricker du?: Det mesta.. förutom groooose stuff!

Vilken parfym använder du?: Ingen just nu. Eau de Naturell, hehe..

Dagens klädsel: Grå klänningskofta från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0