Ingen bra början..

Jag och Dino har varit förkylda sen nyår! Ingen bra början på det nya året precis! Jag misstänker att det var den kalla ölen plus minusgraderna på nyår.. vi har knaprat C-vitamin, alvedon, aspirin plus C och druckit en massa te men vi har inte kryat på oss :o(
Dino är värst drabbad, plus att han inte är van.. jag är ju jämt förkyld men han är ju inte det.. min lilla baby.
Vi har flyttat in i sovrumet och burit in tv:n och datorn så nu sitter jag i sängen och skriver, myspys.. Dino har somnat och jag känner också att det skulle vara skönt att däcka en stund. Han är så söt när han sover så jag tog ett kort nu, hehe. Appråpå kort så får jag allt ta och lägga in korten från nyår snart! Nä nu ska jag nog fortsätta försöka slå rekordet i Jingo!

Bloggas mer sen!

ps. om någon har en bra huskur mot förkyldning och hosta så tipsa gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0