Inget speciellt

Hello people, wazzzuuup??? Jaha, näha.. inget.. nä jag har inte heller gjort så mkt idag.
Var på café med Dino och sen gick vi hem till mig så satt han och skrev klart sitt arbete medans jag tvätta och fixa lunch :op
Nu har jag ätit upp resterna från lunchen.. i sängen! har surfat runt och kollat upp kursdatum och sånt ang skolan. Dino gick ut lite.. vi börja snacka om mina studier vilket ju inneär att jag ger mig av igen och lämnar stackars liten ensam :o( så han blev sådär nervig när det kommer på tal.. är dock oundvikligt tyvärr! Ska bara skriva klart det här otroligt intressanta inlägg och sen ska jag fixa mig och möta upp Dino i stan! Vi ska gå och ta ett glas och prata igenom allt igen, fast lite lugnare förhoppningsvis. Igår hade vi ett bråk så det ska nog gå lungt till ikväll.. hope so..

Ha en myspys kväll!

Kommentarer
Postat av: spank!

VFN har hänt med din blogg?bajskorvmänniska.. miss you kom heeeem vi börjar oooom igeeen ... vi måste shake our assessss