Lördag kväll

Vi kom inte på nått ställe vi ville gå till igår så vi bestämmde oss för att köpa med oss dricka och snacks och sitta hemma hos baby och ha en myskväll ist! Lugn musik, spela spel, kort och sippra lite vin eller öl men så träffa vi en av hans kompisar och hans flickvän så vi gick och satte oss med dem.. Först på ett ställe med livemusik men det var lite konstiga typer där och folkmusik+alkohol gör lätt att konstiga typer flippar över så vi förflytta oss ganska snabbt till ett ställe men rockmusik.. fy faaan vad hög musik de spela där! Altå det jag inte fattar och det jag stör ig på här är att ställen som egentligen är cafén spelar musik som om de vore värsta uteställena!!! Det finns inte så många "discotek" men man kan ju inte spränga trumhinnan på folk.. Man kan ju inte sitta ett gäng och snacka och vad ska man annars göra på ett café? *suck* Det värsta som finns är att gå in på ett café där alla bara sitter och glor runt! Så fort någon kommer genom dörren så blir personen avmätt från topp till tå! Hur som helst.. det blev tre öl var och det var faktiskt ett tag sen jag blev full på TRE öl.. haha, det brukade funka i början, när jag först börjat dricka öl men sen blev jag immun mot det.. men igår så funka det! Jag och Dino gick och åt (pogacice sa kajmakom) efteråt och sen traska vi hemåt och hade något djupt samtal på vägen..om hur mycket han älska mig och hur det inte gick att beskriva med ord.. och om hur mycket han förändrats sedan han träffa mig och hade han inte träffat mig så..
Det går väldigt bra att få sagt det man vill på ett lungt sätt och prata ut om det mesta efter några öl, hehe..

hela dagen idag spenderades hemma hos Dino. Sen frukost och sen kolla vi på Tv.. Nu är han ute med Mahir och jag sitter här som ni ser. Spelar JINGO emellanåt, men Dino har satt rekord igen så jag kämpar förgäves! Taskigt!
Måste hoppa in i duschen nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0