Lördag

Var hos tandläkaren idag! Tog bort lite tandsten.. mitt tandkött mår inte så bra nu :o( Det var någon airbrushmetod med peelingeffekt så min tunga och kinderna fick sig en peelingomgång också! Ska dit å torsdag igen och laga nått hål :o( usch, finns det något som är mer obehagligt än tandläkarbeök? Eventuellt gynekologbesök då men det är änsligt det där med tänder..
Mamma var med så sen gick vi och luncha. Nu ska jag slappa lite framför datorn och sen ska jag hoppa i duschen och börja fixa mig inför ikväll..
Igår ölade jag & Dino :o) wohooo!!! Vi gick till "Public Bar" först och sen till "Jazz Club"  där vi satt tills det stängde, runt tolv. Vi hade varsin ölflaska kvar så dem stoppa jag i jackfickorna och langa ut, hehe.. vi var på bra humör, båda två. Jag tjöta en massa på vägen hem, om allt möjligt! När vi kom hem somna Dino så snart vi lagt oss och jag låg vaken.. kunde inte somna så jag kolla på någon film. Var verkligen sugen på att fortsätta fjanta mig men tråkiga Dino däcka.. Han får en ny chans ikväll ;o)

Laterz...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0