Nya skor

Ja det är sant det där om att man aldrig kan ha för många par skor! Jag har nog för få men jag ska nog få ihop en samling.. Jag har varit kass på att ta bilder på shoppat men här är de senaste tillskotten som inhandlades för lite mer än 2 veckor sen..

♦ Gröna skinnstövlar i Startrek-stil från Sixtyseven inköpta på rea för 600 kr (ordinarie 1100 kr)
Svarta lackpumps från Bronx, 800 kr. Funderar på att lämna tbx dem eftersom jag köpte dem bara för att ha några partyskor  på nyår men jag hade ändå på mig de andra skorna..
♦ .. nämligen dessa som gjorde min nyårsoutfit lite rockig! Fräcka och även de fynd på rean. 500 kr
(ordinarie 850 kr)

Alla skorna är lite speciella och jag längtar efter att kunna få trippa runt i mina gröna stövlar! Det ska ju vara inne med grönt i vår.. och skor med spännen verkar det som också..  :o)

Dags att gå och lägga sig! Har typ ätit 6-7 knäkebröd med kycklingpastej (argeta) men jag har varit ett matvrak de senste dagarna.. pms.. och jag kan nog äta hur mycket som helst! Hoppas att det går över.. ska gå och ta en macka av riktigt bröd nu iaf! man vill ju inte lägga sig hungrig, hehe..

Natti natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0