Nyår 2008

Lite bilder från nyår 2008.. Det var helt ok, inte aldelles för mkt party och det kändes som att det hela var en förfest och att det aldrig blev party party så men vafan, nyår är ändå överskattat. Synd bara när folk inte är på humör, sånt förstör. Vi satt hemma hos mig och sen drog vi till ett ställe som var tomt typ så ingen ville sitta kvar där efter tolvslaget! Vem bryr sig om det är crowded eller inte? Jag och Dino var uppe och dansa och så.. det går att ha kul om man anstränger sig vafan.. hur som helst så drog vi ut och checkade fyverkerierna och se hem till mig igen.. Love was in the air iaf ;o)
Något som däremot suger är att jag inte har ett enda kort på min outfit :o( Den som var så rock´n roll!


♥ Me and Dino
♥ Yummy..
♥ Meza!
♥ Adis, Dijana & Medina
♥ Det nya året börjar med en öl :op
♥ 2008 wohooo!!!
♥ ..lite fyverkerier
♥ A wiew of the city

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0