Omtenta igen eller?

Haha, måste erkänna att det där "trenchcoat" inlägget var ett sånt där, har-idétorka-men-måste-skriva-något inlägg som fick fylla ut lite med en fin bild också, haha..
Tänkte att jag skulle passa på att blogga lite extra då jag skulle vara hemma och plugga hela dagen. Har legat i sängen och läst med markeringspennan i högsta hugget! Jag har dock inte kommit så långt att jag hittar något i texten som ska hjälpa mig svara på tentafrågorna :o( suuuck! Undrar ifall det inte blir omtenta igen?
Om en halvtimme kommer Dino och hämtar mig.. vi ska på café och spela några omgångar dart!

Ja just det, får ju inte glömma nämna att jag var och klippte mig idag! Gick ner en snabbis till närmaste salong och klippte topparna + klippte fram luggen igen :o) hmm, kanske tar en bild..
Oj glämde att jah har noll make-up på mig! måste fixa mig nu altså..

Ha det bra ;o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0