Onsdag

Kom precis hem..  har varit och tagit passfoton som jag ska ha till körkortet. Jag blir helt enkelt inte bra när man fotor mig framifrån och när jag inte får le men orka bry sig! det blev ganska okej ändå. Dom photoshopa min lugg, hehe.. fyllde ut den lite..
Äntligen så hitta jag mitt rouge :o) Var inne i tre sminkaffärer igår och i alla var den nyansen jag ville ha slut! vilken mardröm va? hehe.. Man kan ju inte gå runt utan att ha rosiga kinder ju!

Ska på café med Dino nu.. Sen kanske jag skulle kunna packa lite inför fredagen så jag är ready! Har visserligen inte ringt och bokat någon billjett men det ska nog finnas platser..

Bloggas senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0