Söndag

Igår var det lördag och jag & baby satte oss på "Public bar" och tog några öl.. det gick segt och Din var inte så party så det blev bara två öl var och sen gav vi oss iväg.. väl hemma så sommna Dino kort efter att vi lagt oss så där låg jag igen och kollade på film all by myselfe.. somna la runt 3-tiden. Hela dagen spenderades hemma hos honom och runt 5 drog vi ut på en promenad sen så blev det lite tjafs och jag får la ta åt mig att det var mitt fel den här gången men vi redde ut det sen när vi kom hem till han igen. Sen gick vi ut igen och tog allt från början, hehe.. utan bråk den här gången :op Vi blev himmla sugna på varm choklad när vi kollade på TV så vi gick och drack det! Yum!

Nu väntar jag bara på att tvättmaskinen ska tvätta klart så jag kan gå och lägga mig.. jepp jag tvättar, hehe.. Har ingen lust att sova ändå! Så är det när man degar hemma hos Dino hela dagen och spenderar NOLL energi!


Go natt på er!




ps.
nu har jag lagt till min blogg på bloggtoppen.se så nu är bloggen happy :o) Får se om den når toppen en dag..


Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Svar; Jag vet faktist inte. Runt 3 månader snart ungefär :) Ali smo pricali duuugo :) Ovdje pisem zato sto necu da ljudi sve znaju na bloggen. Hehe.

2008-01-22 @ 00:45:49
URL: http://guzilago.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback