Tur i spel?

Testade min spellycka idag! Köpte först 2 tia lotter och sen 2 till, hehe.. gissa om jag fick någon vinst?
Nope! men jag tänkte att ibland får man ju testa sin lycka.. annars kan man ju inte går runt och hoppas på jackpotten :op
Var nere hos pappa sen och han gav mig en hunndring för att köpa trisslotter.. min spelentusiasm smittade av sig :op det var bara jag som fick vinst! 50 kr.. wohooo.. Fast det hade ju varit bättre om jag fått den där hundringen ist :op
Ja som sagt så lönar det sig inte med spel men som sagt I had to try my luck ;o) Det är ju typ alltid gamla människor som vinner på triss och skrapar fram 25.000 i 25 år! Det skulle sitta fint så jag ska börja konkurera med gamlingarna.. fast jag är ju fattig student så det får bli ett försök i månaden, hehe.. har man tur så har man..

Nu ska jag gå och lägga mig. Har huvudvärk och är skittrött fast jag sov länge imorse men jag har inte gjort mycket idag så då blir man segare än vanligt.. Imon är det skola som gäller! Bra då har jag nått att göra iaf! Sen tänkte jag dra in till stan och fynda nått på rean innan den är slut.

Natti natt, sov gott!
image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0