Another day..

.. same old story. Det här är tredje dagen jag och D bråkar. Jag får väl ta osh se dagnes tjafs som något jag startade. Jag har så himla svårt att sluta vara misstänsam mot min pojkvän. Det är pga av att ha inte var nån fin pojke när jag träffa han i början. Nu är han på rätt väg men ibland tror jag att han är densamma när det kommer till vissa saker.
Ibland tror jag att jag blivit knäpp av allt och nu kan jag inte se det som är positivt. Jag vill så gärna tro på det han säger men det är så svårt! Nästan så att jag tror enda lösningen är att uppsöka någon proffessionell människa att prata ut med.. en psykolog. Jag skojar inte. Det finns så mycket känslor och tankar som jag själv inte förstår mig på. Tycker personligen att alla borde ha en egen psykolog.. som i amerikanska filmer ni vet.
Nu kallar plikten! jag ska iväg och träna lite och sen har jag träff med en tjejekompis kl 20. D har fått ledigt idag.. tror vi behöver en liten paus.. suck. Ja ja..


Hörs sen..
Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0