At work

Tja pa Dinos jobb da, hehe.. Jag har tagit plats vid sekreterarens arbetsplats dar det finns internetanslutning.
Vad skulle jag annars gora!?? hehe.. Har ett Bosniskt tangentbord framfor mig sa jag far skriva utan prickar. Ist finns bokstaverna Š Č Ć :oD najs va? Dumma mig som sitter har och bloggar och msn:ar nar jag enetligen har viktigare saker att gora men jag trodde D skulle bli klar med sitt snart men det ser ut att ta ett tag sa jag har inget annat val an att latja vid datorn :op
Det var nara pa att jag gav mig ivag for att springa i parken idag men ist sa begav jag mig hit for det ar en bit till fots sa jag tankte att jag far ju traning pa det viset ocksa.. :o) Skams faktiskt over att bade mina nya tennisskor och springskor star helt oanvanda sen jag kom till Bosnien, och det har gatt en manad nu. Suck! blir trott pa mig sjalv!
Jag ska inte ens saga att jag ska ta tag i det med traningen for det borjar bli uttjatat nu men jag far ist bara hoppas pa att det blir lite mer GO i mig an vad det ar for tillfallet. Jag ar verkligen seg!
Den sociala biten ar katastrofal den med! Sen jag kom har jag inte traffat nan annan an D! Inte for att jag har nagot emot att spendera all min tid med han nar jag ar har men jag har ju hela dagarna for mig sjalv nar D ar pa jobbet och da sitter jag helst hemma ist for att ringa nan tjejkompis eller bara gora natt som innebar att jag maste vistas utanfor hemmet i nan timme iaf. Waist of time ar vad jag sysslar med hela dagarna.. TRAGISKT!
Ja nu fick jag klaga lite pa mig sjalv! skont!  Det ar vad jag kallar sjalvinsikt, haha!

Tack for att ni lyssnade ;o)




Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0