Dino Merlin konserten

Såhär såg det ut därifrån vi stod.. Kortet är taget utan blixt så ni ser hur ljust det var. Det var typ det enda som störde mig lite. Det blir ingen stämmning när allt är upplyst! Det är som att sitta i en biosalong och se på film med lljuset tänt!
Annars var konserten bra.. hade kanske varit mer drag om vi stått mer i massan men vi var ett ovanligt gäng.. jag, D, min papi och min kusin så jag och D låg lite lågt sådär för det var första gången han var i min pappas sällskap sådär en hel dag. Innan har de bara träffats sisådär en halvtimme. Jag hade planerat att jag och D bara skulle stå och mysa ihop på konserten. Bara kramas, dansa och sing along men som sagt blev det ändrade planer. Ja ja, det blev helt ok ändå.

Me & D..


Kommentarer
Postat av: emina

kako je bijo koncert mogu da za mislim???? hocu ija!!!!!!!

2008-07-22 @ 21:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback